quinta-feira, 15 de junho de 2023

Erasmus Mobilty Staff Training

No dia 15 de junho de 2023, os Serviços de Documentação e Bibliotecas do IPB, sediados na Biblioteca da Escola Superior Agrária, foram visitados pela Arquivista Izabella LasKowska e pelo Jósef Andrzej do Departamento de Finanças e Contratos Públicos da Cracow University of Economics.

Fizemos a apresentação dos recursos disponibilizados para toda a comunidade académica.

1. In the realm of education, fostering a global perspective and continuous professional development stand as pivotal elements in shaping vibrant learning environments. Enter Erasmus Mobility Staff Training, an enriching initiative that transcends borders, empowering educators and staff members with transformative experiences and knowledge exchange.
    lawyer for bankruptcy near me